Latest shots

Hej snyggingar. Nå var det endelig blitt helg, noe som har vært veldig etterlengtet. Har ingen store planer, men vi får se hva dagene bringer. Skal snart på en liten sentertur med en venninne før vi slapper av resten av fredagen hos henne. Ser ikke ut til at været blir mye å skryte av i helgen, så jeg antar jeg kommer til å holde meg innendørs. Siden jeg har vært litt lazy på kamrafronten i det siste, har jeg samlet opp et par fine bilder fra den siste tiden. Enjoy. Kom gjerne med bloggtips, hvis det er noe spesielt dere vil jeg skal skrive om 🙂

18 kommentarer
    1. Du har så fint rom!! Kan du ha roomtour? Syns det ligner sånn på et hotel rom, måten der er bygger opp på/formen på rommet/ størrelsen. Om du skjønner… Hehe

    2. så fine bilder!!
      hvor er skinnjakken som du har på i en av bildene fra?? dødsfin!!

    3. Kunne du skrevet om hvordan holde seg sunn og ha et sund kosthold? Og kanksje treningsvideoer og hvordan du pleier å trene?

    4. Gjerne skriv mer om trening og kosthold. Og kanskje mer om mote, og litt vår/sommer klær og sånn. Og videoer er jo alltid gøy, kanskje en med kjæresten!

    5. Hvilken størrelse har du i underdelen av triangl bikinien? Vurderer å kjøpe en siden de er så lekreee 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg