Cottage cheese <3

Jeg har oppdaget en ny matfavoritt! Det er ikke lenge siden jeg ble glad i vanlig cottage cheese. Er så mye godt jeg liker å blande det med. Kan gjerne vise dere? Men denne cottage cheesen med smak av eple, pære og vanilje er god å spise som snacks alene. Den smaker friskt og er en god kilde til proteiner, så hvis dere liker cottage cheese, vl dere nok like denne enda bedre tror jeg.

I går spiste jeg litt som mellommåltid med et par blåbær i. Super good. Har dere smakt den?

5 kommentarer
    1. Er dette sponstet/reklame elns? Hvis ikke så hahaha random anbefaling men i like (Y)

    2. Hahaha, husker Turid ga oss det i Mat og Helse faget. Ingen som likte det! Meeen bra du liker det nåå da

    3. Har ikke smakt den enda, men jeg er veldig glad i vanlig cottage cheese 🙂

    4. Har smakt og, men syntes ikke den var god. For søt og falsk eple/pære smak liksom.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg