Myrken

Hei, dere! Nå befinner jeg meg på Myrkdalen hotell, og skal bli værende her til onsdag. Jeg har dratt opp med pappa, bror og fetter, og var så heldig at jeg fikk eget hotellrom, og det blir jo så digg! Ekstra digg er det at kjæresten også er i Myrkdalen i hele påsken for å jobbe, så da får jeg jo vært med han også. I kveld skal vi faktisk på middagsbesøk til han og familien, så da får pappa møtt foreldrene hans for første gang. Kjenner jeg gleder meg. Gleder meg litt mindre til å stå på ski tho. Er jo så langt i fra et vintermenneske som du får det, og dagdrømmer egentlig bare om syden for tiden, menmen. Skal nok gjøre det beste ut av oppholdet mitt her.

Hva gjør dere i påskeferien?

12 kommentarer
    1. Har absolutt ingen planer for påsken, tipper at jeg sitter hjemme i sengen og ser på netflix 🙂

    2. Jeg lurer på noe; dersom jeg får i meg for ekspempel 2000kcal på én dag, må jeg da trene bort ALT dette får å gå ned i fettprosent? (Bli tynnere) Jeg er trent, men jeg har så mye magefett, hvordan får jeg bort dette? Må jeg kutte all usunn mat? Synes det er utrolig frustrerende at jeg ikke får finere form selv om jeg trener osv:(

    3. Du er så nydelig at det går ikke an engang! Håper du får en fantastisk påske Leandra! 🙂

    4. Akkurat nå er jeg hos besteforeldrene mine til onsdag. Skal på kino og akvariet Idag. På onsdag reiser vi alle på hytten – God påske Leandra!

    5. Å, så heldig du er! Kos deg kjempemasse i påskeferien 🙂 Jeg skal hjem til sørlandet og nyte ferien med familie, noe jeg gleder meg veldig til! Klem

    6. ELSKER BLOGGEN DIN LEANDRA!!!!!! DU ER FAVORITT BLOGGEREN MIN OG DU ER VIRKELIG EN STOOOOOOR INSPIRASJON FOR MEG!!!! LOVE YOU!! <33

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg