Dagens økt og post-workout mat

Heihei! Hvordan er starten på påskeferien deres? Min startet ved å utføre ukens 5. økt på Fitness. I dag bestemte jeg meg for å dra på spinning siden det er så lenge siden. Spinningtimen var etterfulgt av en liten treningsøkt i tillegg, så nå er jeg veldig happy med begynnelsen av dagen. I skrivende stund ligger jeg nydusjet og mett i sengen etter et deilig post-workout måltid. Tenkte å vise dere både hva jeg trente i dag og hva jeg spiste etterpå.

– 45min spinning
– planke så lenge jeg klarer
– 50 situps 
– 20 armhevninger
 -10 x 3 burpies
– 20min rolig jogg på tredemølle
– uttøying

Lunsjen min bestod av dette:

To rugsprød med makrell i tomat og en jordbær- og banansmoothie med litt oppkuttede mandler

Liker dere slike type innlegg?
11 kommentarer

Siste innlegg