My lucky day

Hei, dere! I dag har vært en digg dag, og en super begynnelse på PÅSKEFERIEN. For det første har mamma bursdag i dag så grattis, jeg elsker deg mami

Været har vært på topp og skoledagen har vært chill. De første to timene var det film, de neste to timene hadde vi ikke lærer, og i storefri var det påske-quiz på Kahoot i kantinen. Og dere tror ikke jeg vant!? Hahah, jeg fikk et stort påskeegg med snop og to kinobilletter som premie. Jeg har egentlig alltid hatt superflaks (og er litt flink) på quizer, og i dag lønnet det seg virkelig. Litt flaut å bli ropt opp forran hele skolen men totally worth it, hihi. I de to siste timene hadde vi heller ikke lærer og satt egentlig bare og koste oss før jeg ble kjørt hjem på lettsykkel så jeg slapp å vente på bussen i en halvtime <3<3 Ogsååå var det rett ut å spise thai mat med familyen for å feire mamma. Hvor perf kan en dag bli, hahaha

Hvordan har deres dag vært?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg