iWhite instant

Hey! Ønsker dere et enda hvitere smil til sommeren? iWhite Instant er et tannblekings kit som de nå har laget i tannkrem og munnskyllevannform med 3-i-1-effekt som gir hvitere tenner, motvirker plakk og styrker tennene. Jeg har brukt dem i over en måned nå og kan si meg veldig fornøyd. Smaken er litt annerledes enn vanlig tannkrem, men jeg liker det veldig godt. I tillegg er tennene mine hvitere og finere than ever. Dere kan lese mer om produktet HER.

 

Bruker du noen form for tannbleking? Hvilke?

/ sponset

9 kommentarer
    1. Bruker du bare tannkrem og munnskyllevann eller bruker du selve tannblekingssettet også?

    2. Høres sikkert litt creepy ut, men så deg utenfor parkeringshuset i Bergen på søndag tror jeg det var 🙂 Haha! Du gikk i treningsklær. Kjempepen er du! 🙂
      – Jente 22

    3. Jeg har brukt SmileLab, og det er jeg kjempefornøyd med! Grei pris også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg