50års dag

Hei, dere! Nå har det kriblet i fingrene etter å få blogget til dere hele helgen! Jeg har tilbringt de tre siste dagene mine på Ustaoset i 50-års dag til faren til kjæresten. De leide et hotell og inviterte opp masse venner, så det ble mye folk å hilse på. Veldig mange snille og hyggelige mennesker, mange var foreldre til venner av Tobias og meg, så var jo litt gøy å få hilse på dem. Vi kom opp fredagen, så lørdagen gikk til langrennski og selve feiringen. Jeg har stått på langrenn èn gang før, så det ble en kort tur ettersom jeg var både forkjølet og elendig på ski. Jeg er virkelig ikke et vintermenneske, hahah. Om kvelden ble det middag og mange fine taler som fikk de aller fleste på gråten, inkludert meg selv. Flinke Tobias og søstrene både danset, fortalte historier og snakket om faren sin. Det var så rørende, ååå unner alle en sånn 50-års dag.

Har dere vært i 50års dag før?

6 kommentarer
    1. Har feiret mamma sin 50-årsdag! Veldig gøy med sånne runde dager, hehe <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg