Min 17års-dag

De to siste dagene har virkelig gått i ett! På torsdag ble jeg 17 år og hadde en utrolig fin dag. Gratis mat av venner på skolen,  middag på matbørsen og kake av familien senere. Matmatmat, HAHA, alt som skal til for å gjøre dagen bra. Neida, veldig godt selskap også selvfølgelig. Tusen takk til dere som husket bursdagen min og ga meg en liten bursdagshilsen selvom jeg ikke fikk anledningen til å blogge den dagen.

I går feiret jeg 17-årsdagen min i det nye huset til pappa, som ikke er helt 100% ferdig enda, men jeg nærmer meg snart innflytting! Bursdagen startet med en deilig biffgryte før det videre ble kake, dansing, glowsticks, bilder og mer dansing. Du kan tro jeg var sliten i beina på slutten av kvelden. Men det var selvsagt worth it! Her har dere noen blinkskudd fra gårsdagen. 

Er super thankful til mamma som lagde middagen, Tobias og Roba som hjalp meg å stelle istand og pappa som har stresset med å få huset ferdig til bursdagen. De er best i verden ♥

15 kommentarer

Siste innlegg