Dagens treningsøkt og antrekk

Hei og god kveld, alle sammen. For en hektisk dag dette har vært! Jeg har vært på storhandel på IKEA til det nye rommet mitt hos pappa som skal være ferdig til fredag. Da skal jeg nemlig feire bursdagen min der, (blir 17 år i morgen, wii) så jeg har gått fra butikk til butikk og kjøpt inn det jeg trenger av diverse mat, desserter, pynt og ballonger, glowsticks, partybriller, sugerør osv osv. Nå har jeg bakt en oreokake fra bunnen og beina mine verker etter all gåingen.

Som den superwomanen jeg er fikk jeg også startet dagen med en tur til solariummet og Nr1Fitness. Vi hadde nemlig fri fra skolen i dag <3 <3 Dagens økt har jeg skrevet litt lengre nede i innlegget 🙂

Image and video hosting by TinyPic

♥ 30min på tredemøllen med 14% stigning, 5km/t
♥ 20 x 5 sit ups
♥ 10 x 3 push ups
♥ 20 x 5 sittende rotasjon medisinball
♥ 10min elipsemaskin 7% motstand
♥ uttøying


Topp fra Kari Traa
Tights fra Frank Shorter
Sko fra Adidas
Jakke fra Junkyard, link her 

Elsker ryggen på overdelen! Sykt freshe farger som matcher skoene, hahah. Og jakken fra Junkyard har jeg også blitt helt forelsket i. Den er så enkel men alikavel sporty, så jeg bruker den hver gang jeg skal på trening. Hadde ingen peiling på at jeg kom til å like den så godt da jeg kjøpte den. Very nice

Hva syns dere?

12 kommentarer
    1. Gjør du den treningsrutinen hver dag, eller har du egne dager for løpedag, butt and leg day osv

    2. Gratulerer med dagen!!!! elsker bloggen din, den er såå perfekt!
      Jeg har den samme overdelen fra kari trå og jeg bare lurer på hva slags sports-bh du bruker under den? jeg vil helst ikke bruke sånn hvor man ser den bak, så lurer på hvordan du bruker?

    3. Gratulerer så mye med dagen!
      Jeg husker da jeg først begynte å lese bloggen din, så ble jeg skikkelig starstrucked da jeg fant ut at jeg har bursdag dagen før deg;) håper du har hatt en fin dag i dag!

    4. Hei hei 🙂 Utrolig fin og fresh treningstopp! Lurte på om du kunne fortelle meg akkurat hvilken sportsbh du har under? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg