Black top

// sponset


Strap Hollow Shiffon Vest <– link! Romwe.com

God morgen, alle fine. Utrolig glad for å se at dere likte innlegget i går. Veldig gøy for oss å lese gjennom de gode tilbakemeldingene deres. Tusen takk!

I dag våknet jeg av alarmen til kjæresten, Gud hvet hvor tidlig. Før 6 i hvertfall. Da skulle han opp i Myrkdalen for å jobbe som skiinstruktør. Flinken. Jeg sov selvfølgelig videre en stund og våknet opp alene litt senere. Foreløpig ligger jeg i sengen og ser en dokumentar om kosthold og mat. Syns sånt er veldig interessant, men det har også gjort meg veldig sulten nå, så tenker jeg snart står opp, lager meg en god frokost og går på trening. Jeg har ikke akkurat klart å holde nyttårsfortsettet om å trene annenhver dag. Jeg liker egentlig ikke å ha sånne rutiner på treningen. Går når det passer meg. Forrige uke for eksempel, trente jeg fem dager på rad og tok to dagers pause før jeg begynte igjen. Hahah, ikke særlig strukturert men det funker for meg.

I dag har jeg ingen store planer før i kveld, da jeg skal i en dobbeltbursdag, så vi prates vel senere. Tross det dårlige været, har jeg masse blogginspirasjon i det siste, så er bare å følge med videre! 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg