Se reaksjonen til den hjemløse mannen

Jeg kom over en hjertevarmende video som var så fin at jeg bare kjapt ville innom bloggen og dele den med dere. Syns den gir et fint budskap om at vi må begynne å sette pris på det vi har, og at man alltid får igjen på en eller annen måte hvis man deler med andre eller gjør noe for dem. Kanskje ikke i form av gaver, men det gir så utrolig mye å gi til andre. Skjønner godt hvorfor mange mener at det er bedre å gi, enn å få gaver.

Får lyst til å gjøre dette selv med noen bare for å se hvordan de reagerer. Denne videoen satt både tanker og følelser i sving. Tårer i øynene ble det i hvertfall da jeg så reaksjonen til han hjemløse på slutten. Skjønneste.

Hva tenker dere om denne videoen?

1 kommentar
    1. Ååå! Jeg så den på face her om dagen, og må ærlig si at jeg begynte å grine. Helt utrolig, ass…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg