Tripledate fredag <3

Hei og god kveld, alle sammen. Håper dere har hatt en fin lørdag! I dag våknet Tobias og jeg opp hos Sture og Hanne etter en super tripledate på T.G.I.F i går. Da var Miguel og Karoline også med oss. Dødskoselig! Masse latter, superdigg mat og stemning. Det må gjentas! 


Miguel, Karoline, meg, Tobias, Sture, Hanne


Her ventet vi på å få bord, noe som tok 40min men det gikk faktisk fort. Og da var det ekstra digg når maten kom med tanke på at alle var sulten.


Glemte å ta bilde før vi spiste opp, menmen her er restene.

Miguel og Karoline dro hjem på kvelden, men oss fire andre nattet hos Sture.

I dag våknet vi sent, spiste sen frokost og lå på sengen og så film + at jeg sovnet litt til i armene til vb. Etterhvert dro Tobias og jeg bort til pappa for å se Liverpoolkamp og spise peppespizza. Nå har Tobias dratt i besøk, mens jeg sitter hjemme nydusjet og ville oppdatere dere litt om helgen min. Senere i kveld kommer Tobias tilbake og da skal vi ha enda en overnatting hos Sture og spise enda en middag. Mye mat denne helgen, hahah <33 me like 

Hva skal dere i kveld?

8 kommentarer
    1. du har det perfekte liv, haha.
      Bra du koser deg, og at ting har blitt bedre for tiden!
      Kos deg videre, og vær takknemlig hver eneste dag, husk, alle er ikke like heldig <3
      stor fan av deg, med god grunn

    2. Null problem, og takk for at du svarte 🙂
      alt jeg sa kom fra hjertet, haha, jeg er så sykt rar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg