Good day

Hei! Nå sitter jeg faktisk på skolen og blogger for en gangs skyld. I dag har vi fagdag i naturfag så nå er vi akkuratt ferdig men en sinnsyk naturfagsprøve jeg nailet. Ble så fornøyd at jeg har helt adrenalinkick nå, hahah. For øyeblikket er det egentlig ganske chill og vi skal bare gjøre en liten undersøkelse før vi ser film etterpå og slutter tidlig. Så dette er så langt en super dag.

Tror dagen blir enda bedre senere ettersom planene for i kveld allerede er lagt. Tobias og jeg drar på dobbeldate med Miguel og Karoline. Det blir Annabelle på kino halv ni, rett etter snopeshopping på Meny ettersom det er crazy tilbud på smågodt pga nattåpent. Etter kino tviler jeg på at noen av oss tør å sove alene, så da blir det nattings enten hos meg eller bae. Det blir nok en veldig koselig fredag tror jeg ♥

Hva er deres planer for i kveld?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg