Første oktober

I dag er det høststemning til tusen. Fullstendig grått ute, blåsing og regning. Gleder meg faktisk til vinter nå for dette er jo den værste tiden på året! Noen som er enig? Dagens høydepunkt var rett etter skolen da Petter og jeg fikk gratis taco(!!!) av en ny tacokiosk utenfor Åsane Storsenter. Vi var med å promotere åpningen deres i dag, så dermed ble det gratis middag på oss. Det var utrolig digg rett etter skolen, så anbefaler alle dere som bor i området en tur innom. Nå er jeg hjemme og planlegger å lese til samfunnsfagprøven i morgen før jeg skal ha litt meg-tid. Kanskje jeg lager litt kakao før jeg fortsetter å se på Prison Break. Gleder meg i hvertfall! Her har dere i hvertfall meg som tror jeg er kulest og viser frem pjsen i dag.

6 kommentarer
    1. Hei! Har du alltid hatt så ren og fin hud? kunne du skrevet et innlegg om hva du gjør for å ha så ren hud og hvilke produkter du bruker? Hadde satt pris på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg