The helg

I dag har jeg sykt søndagsfølelse. Hele helgen har egentlig vært en eneste stor søndag. Men en veldig koselig en da. Nå har jeg akkurat komt hjem fra Tobias etter å ha sovet der hele helgen. På fredag etter jeg var på lanseringen av Britney kolleksjonen, måtte vi passe søsteren hans. Så da lagde vi taco til oss pluss en venn av søsteren og en venn av Tobias. Jeg hadde med meg sjokolade vi smeltet pluss banan og jordbær, noe jeg tror alle ble glad for 🙂 Lørdagsettermiddag dro jeg ut til bestemor som hadde bursdag, før jeg dro og møtte Tobias, kjøpte masse digg og gikk hjem til han igjen. Dagen i dag har egentlig bare bestått av kebab og Prison Break. Så det har altså vært min helg. Her har dere noen fine tacobilder fra fredag.

Planene for resten av dagen består av trening med Birgitte og kanskje ta litt sol hvis det ikke blir for sent. Hva har dere gjort i helgen?

4 kommentarer

Siste innlegg