Britney Spears The Intimate Collection

Hei og god fredagskveld, allesammen! Tidligere i dag var jeg på lanseringen av den første Britney Spears The Intimate Collection. Jeg introduserte kolleksjonen forran medarbeiderne og kundene og det var en veldig fin og litt nervepirrende opplevelse, men jeg tror jeg klarte det helt ok. Følte meg mer og mer anspent etterhvert som jeg snakket men det var forhåpentligvis bare noe jeg følte selv, og ikke noe de andre merket så godt. Etterpå fikk vi sjokolade, champagne uten alkohol og til slutt fikk jeg velge ut et sett jeg ville få med meg hjem. Kjempe hyggelige og hjelpsomme jenter som jobbet der, også var jeg så heldig at en venninne kom innom og hjalp meg å ta bilder og prate litt.


Jeg prøvde på flere bher fra kolleksjonen og de hadde sinnsykt mye fint, men det var denne som falt i smak mest. Anbefaler dere å ta en tur innom Change for å skjekke ut hva Britney har å tilby av undertøy!

10 kommentarer

Siste innlegg