Min popcornmaskin

For et par dager siden mottok jeg denne popcornmaskinen fra Alphageek.no. Jeg er kjempe glad for at de kontaktet meg! Ikke bare fordi de var snille nok til å sende meg denne gratis, men for at jeg oppdaget siden i det hele tatt. De har utrolig mange fine julegaver. Spesielt til gutter, som kan være vanskelig å finne til syns jeg.

I går testet jeg ut popcornmaskinen. Jeg bare klippet opp en pose med mikropopcorn og tømte dem oppi, deretter slo jeg maskinen på. Etterhvert begynner de å poppe, og da er det bare å sette en skål under før de begynner å hoppe ut. Den funker perfekt, og i tillegg tar den seg veldig bra ut på kjøkkenbenken. Absolutt å anbefale!


Link HER

// Sponset

4 kommentarer
    1. Nei så utrolig herlig 🙂 Jeg som er så glad i popcorn, men satser på litt sunn snaks er jo dette utrolig smart 😀 Må nesten bare spørre, men bruker den lang tid? Fra du starter den, til popcornet er ferdig? <3

    2. Du burde ta vanlig popcorn og ikke de fra mikroposen! De er like usunne som en pose potetgull, mens om du kjøper bare vanlige korn så er det det sunneste godiset du kan få tak i 🙂 Den var dødskul!

    3. Så fiin! Og smart. 🙂 Elsker jo popcorn så en slik burde jeg skaffet meg etter hvert 😛 Trenger du noe smør osv. eller slipper man det? 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg