Kjip monday

Heisann, dere! Det var virkelig hardt å komme igang igjen halv syv i dag, spesielt da vi hadde gym tidlig på dagen. Jeg som ikke kan delta i ballsporter enda pga nosejoben, hadde egen styrketrening på styrkerommet etter seks runder i hinderløype. Det var gale nok i seg selv, men så klarte jeg i tillegg å knuse skjermen på mobilen min!!!! Så der ble jo dagen automatisk stygg. Senere ble jeg skamsulten og da bestemte læreren seg for at vi skulle se supersize me, som er en dokumentar om mat :-))) Så da satt jeg og så på den i to timer med hodepine og matmangel til jeg endelig kom hjem til varm middag og besøk av verdens søteste kusine og fetter på 3 og 6 år <3 Så nå skal jeg slappe ordentlig av før Birgitte og jeg begir oss ut på dagens andre treningsøkt.

Før jeg sier hade, må jeg vise dere denne kjolen jeg fikk av Sheinside for en stund siden. Den er så classy og elegant. Elsker den!


Direktelink til kjolen HER (sponset)

Hvordan har deres mandag vært?

11 kommentarer
    1. Kjipt! Har ikke akkurat hatt verdens beste skoledag selv, men dagen ble mye bedre når jeg kom hjem til nystekte vafler❤️ ha en fin kveld videre!

    2. Har hatt en slitsom mandag jeg også:-( du er så nydelig! Men hadde du ikke med deg lunsj på skolen?:0

    3. Hva var det som var så classy og elegant med den kjolen egentlig? Føler du får nye klær hele tiden jeg :p
      Spørsmål til ukens spørsmål: Hvor får du alle pengene ifra?

    4. Du ser også ut som en utrolig herlig og snill jente 🙂 håper du opplever masse fint videre i livet ditt!!!

    5. Høres ut som en kjip dag 🙁 Håper det går bedre nå.
      Jeg synes kjolen er kjempefin 🙂
      Min mandag har vært bra, men stressende. Jeg filmet YouTubevideo før jeg brukte et nytt redigeringsprogram, så ble litt stresset og sliten av det.

    6. Selv syntes jeg at det var din aura av dårlige karma som fikk mobilen din til å
      knuse. Hvis du søker bedre karma kan du kjøpe bolle til meg i morgen på skolen
      -Don

    7. Hi,dear
      I can’t send the email to you successfully,please check your email account.
      Okay?
      Then send your new four things to me

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg