10 morsomme fakta om meg

♥ Jeg ble oppkalt etter min colombianske oldemor. Leandra er et veldig gammelt latinamerikansk navn.

♥ Jeg gikk på friidrett i 6-7 år og hadde stort talent i det. Ble dessverre lei til slutt, og vet jeg kommer til å angre masse på det i fremtiden ettersom jeg kunne laget en karriere ut av det.

♥ Lykketallet mitt er 86 og det har det vært i mange, mange år.

♥ Jeg er fullstendig avhengi av iPhonen min. Kan ikke engang gå ut av rommet for å hente ett noe uten å ha den i hånden eller lommen. Skjekker konstant om jeg har fått varsler osv. Det er gale.

♥ Favorittfargen min er blå.

♥ Jeg har blogget i fire og et halvt år, og jeg er ikke lei i det hele tatt. Elsker både å blogge og lese andre blogger

♥ Jeg ønsker meg en katt.

♥ Bestevennen min har jeg kjent like lenge som foreldrene mine. Hun heter Solfrid og er vb. 

♥ Jeg elsker avokado. Avokado i salat, på knekkebrød, med reker, på skiver, guacamole, you name it.

♥ Favorittfagene mine er naturfag og engelsk.

 

Fortell meg gjerne en eller flere funfacts om deg! Kan bli gøy å lese 🙂

16 kommentarer
    1. Så fin blogg du har! jeg og har det samme problemet med iphonen til og med når jeg skal på do må jeg ta en med meg, men ligger den fra meg da haha. Vist du har lyst kan du stikke innom min:)

    2. Hehe, artige fakta 🙂
      Jeg har ikke så mye å komme med tror jeg,,
      Jeg elsker smør, synes gutter med caps er sexy og har 8 piercinger 🙂 Haha 😀

    3. Jeg er utrolig facinert av haier (eeeeeelsker “shark month” osv på animal planet hahah), jeg er livredd (store) møll og sommerfugler, jeg lærer meg bursdagsdatoer utrolig kjapt når jeg først får høre dem (tror jeg kan bursdagsdatoen til alle i klassen), jeg helt addicted til brusen solo super, og jeg kan hovedstaden til alle statene i USA 🙂

    4. Så gøye fakta! Er alltid så gøy å lese slike ting 🙂 Jeg var en navnløs baby i mange dager pga stor uenighet i familien om hva jeg skulle hete, helt til mamma satt og bladde igjennom kanalene på TV og kom over en utenlandsk talentkonkurranse. Der var det ei dame som sang opera og hun het Iselinn, og sånn fikk jeg mitt navn, haha 😀

    5. kan du skrive litt om friidrett? hvor fort du sprang på 100 og 200 meter og slikt?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg