Antrekk 28.08.14

Heisann ♥ Nå tenkte jeg faktisk å begynne å ha litt mer antrekksinnlegg her på bloggen. Hva syns dere om det? Jeg har hatt lyst til å begynne med det en stund. Det er så lenge siden jeg har lagt ut bilder av hva jeg går med til vanlig, og selv elsker jeg å lese moteblogger, så da tenkte jeg det var en god idè.

Nå sitter jeg og blogger fra skolemacen min hos Victoria. Gjengen samlet seg her etter den lille turen innom skolen i dag. Senere i kveld drar jeg og Birgitte og trener. JA, jeg skal trene for første gang på to uker! Nesekirurgen min sa at jeg måtte vente til i morgen, men jeg føler meg fin nok til å begynne rolig i dag. Gleder meg masse til å komme inn i en god treningsperiode igjen. I disse to ukene etter operasjonen har jeg gått ned 4kg, og det er nesten bare tapt muskelmasse. Har blitt slankere men også slappere i musklene, så nå er det på tide å stramme opp kroppen igjen. 

Bukse // Zara
Topp // Pull & Bear
Cardigan // Gina Tricot
Skjerf // Cubus
Solbriller // Cubus
Veske // H&M
Sko // Converse 
Klokke // Marc Jacobs 

15 kommentarer

Siste innlegg