Litt skole, litt ferie

God kveld, alle! I dag har vært enda en solfylt dag her i Bergen og det ble så varmt at jeg til og med måtte bytte til sommerklær etterhvert. Startet dagen på skolen faktisk. Jo, vi har fortsatt streik men det er noen lærere som ikke streiker så de hjalp oss med å laste ned noen greier vi trengte på skoledataen. De hadde delt opp klassen slik at noen var der kl. 9 og andre var der klokken 12, deriblandt meg. Det tok en og en halv time før de slapp oss fri. Men det var faktisk ganske koselig å tilbringe tid med et par fra den nye klassen, noen jeg kjente fra før og noen nye. Etterpå fikk jeg besøk av Matias og Tobias, så hadde jeg minispa med dem hvor jeg renset huden deres, haha. Resten av dagen tilbringte jeg med Tobias før vi til slutt møtte på litt flere venner og stakk opp til Benjamin.

I morgentidlig må jeg faktisk også møte opp på skolen for å gjøre en kartleggingsprøve, så da får jeg se jentene mine igjen. Ingen av de som var på skolen i dag så det blir sikkert en bra dag det og! Nå tar jeg kvelden, natta ♥


Har dere streik?

14 kommentarer
    1. Går ikke på skole dette året, så nei har ikke det 🙂 Hadde ikke hatt heller dersom jeg hadde gått samme skole som jeg gikk på..

    2. Må bare si at du er en av de bloggerne jeg faktisk synes om! Du virker som en utrolig herlig og flott jente! Har ikke lest bloggen din så lenge, men jeg vil du skal vite at du er en inspirerende jente! Stå på med blogginga, og ikke bry deg om det negative!

    3. Synes det er så bra at du blogger så mye selvom du har operert! Hvor mange bloggere ville ikke tatt en 2 måneders pause etter noe slikt?
      Stå på❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg