Summerday

Ååå så herlig, jeg merker det på humøret med èn gang solen titter frem! Nå som sommeren er tilbake i Bergen er det greit med litt mer streik syns jeg. Neida er egentlig spent på vgs, har hørt mye bra fra de som har begynt. Lurer faktisk veldig på hvor lenge den streiken kommer til å vare…

I dag var jeg i byn med Tobias, kjøpte frokost på Subway og vandret litt rundt. Så tok vi bussen hjem til han og gikk ned for å bade, men etter misslykket forsøk på å gå uti, satt vi oss heller på stupebrettet til han måtte på trening. Da dro jeg på visning på et veldig fint hus med pappa. Det ligger rett i nærheten og man kan faktisk se terassen til Caroline gjennom vinduet, så håper vi blir neighbours nå ♥ Må nesten fortelle noe litt tidig. På slutten da pappa skulle skrive seg på listen, spurte visningsdamen om hun skulle skrive begge to opp som eiere av huset. Hun unskyldte seg og lo da pappa fortalte at jeg var datteren hannes, hahaha. Så enten ser jeg veldig voksen ut, eller så ser pappa ung ut. Vi satser på litt av begge. 

Hva har dere gjort i dag?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg