Lang ferie

Og streiken fortsetter… Det er deilig, men dette luksuslivet kan ikke vare foralltid. Er livredd for å få masse skolearbeid kastet i trynet når vi begynner igjen slik at jeg ikke får tid til trening, kjæreste og venner. Menmen, det ordner jo seg alltid. Er jo ingenting jeg kan gjøre med streiken så jeg får vel bare nyte disse fridagene. Merker at jeg må få kontroll på døgnrytmen min da. Jeg blir egentlig veldig fort trøtt om kvelden, men når jeg sover hos Tobias klarer han på en eller annen måte å holde meg våken hele natten. Midt i prating, kosing og tulling natt til i går ble klokken plutselig seks! Og det er jo altfor gale, skjerpings nå. Sommerferien tar slutt og høsten venter. Håper den blir like minneverdig som i fjor, bare bedre ♥

Update på nesen: Den former og forandrer seg veldig fort nå i begynnelsen og jeg føler at jeg våkner opp med en ny nese hver dag. Jeg blir bare mer og mer fornøyd! Føler meg utrolig vel fra begge sider nå og det er så fantastisk og befriende. (på bildet under ser dere fjeset fra begge sider) I følge nesekirurgen min er nesen på det værste nå, men den blir mindre og finere helt til den er ferdig om ca. et halvt år. Igjen, operasjonen var helt jævlig å gjennomgå men jeg er helt sikker på at det blir verdt det.

Cardiganen er forresten fra Bikbok, topp fra Pull & Bear, bukse fra Urban og klokke fra Gina Tricot.

20 kommentarer
    1. Så nydelig bilde 🙂 Elsker jakken du har 🙂
      – Legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din fast 😀 – eller er vi venner kanskje?

    2. Ser bra ut Leandra, tror og håper på at resultatet blir bra og at du blir fornøyd! 🙂
      Kanskje du har lyst til å starte med lookbooks?

    3. Hakke gått glipp av stort så langt 😉 Vi fikk bøker i dag, så har jo bare vært én dag med undervisning. Vet ikke hvordan det er på andre vgs´er, men vi har svært lite lekser fremover, og ikke mange vurderinger før etter høstferien 🙂 så tror du kan ta det med ro, nyte fridagene (!!!!) og bare glede deg til skolestart 🙂

    4. Hei. Jeg tenker å operere nesen og jeg lurer på hvordan det var under operasjonen. Ble du bedøvet slik at du sovnet og ikke skjente noe men at du skjente litt etter operasjonen. Jeg vil gjerne høre fra deg hvordan det var under operasjonen og etter. Og hvor lenge hadde du bandasjen på? Trodde de gikk med bandasjen ganske lenge

    5. Synes nesen din er superfin på bildene, jeg! og enda finere blir den sikkert også 🙂

    6. Wow, synes den er superfin allerede jeg! Som sagt ser den litt hoven ut ja, men når den blir helt “normal” igjen kommer du sikkert til å være såå fornøyd, heldige deg!

    7. Anonym: Var våken under operasjonen og det gjør ikke vondt men er veldig ekkelt å tenke tilbake på så vil anbefale full narkose. Hadde ingen smerter etter operasjonen, bare en forferdelig opphovnelse rundt øynene den første dagen slik at jeg nesten ikke kunne se, men bortsett fra at det er skamkjedelig å sitte i ro i en uke og ikke kunne trene på to uker, gikk alt veldig fint.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg