Spørsmål og svar #69

Kan du legge ut før- og etterbilder av nesen din?
Ja, det skal jeg gjøre. Men selvom jeg tok av gipsen i dag, er ikke nesen helt ferdig. Det tar litt tid før hevelsen går ned og huden tilpasser seg den nye formen på beinet.

Er det ingen aldersgrense for å ta neseoperasjon?
Så lenge man er ferdig utvokst, kan man ta operasjonen. Jeg ble ferdig å vokse for en stund siden, så det var null problem. 

Hvordan har du fått så fin farge på håret?
Åå takk, syns du? Hårfargen min er naturlig.

Hvorfor lager du ikke videoer lenger?
Det kan jo fortsatt komme ut en video innimellom, men ikke like ofte som før. Jeg vokste på en måte litt i fra det pluss at det ble altfor tidskrevende. Valgte heller å fokusere på bloggen. 

Er puppene dine naturlige?
Ja haha, det er de.

Kan du skrive litt om hvordan du trener, holder motivasjonen og rett og slett litt om trening og råd?
Ja, jeg tenkte å lage noen innlegg om dette når jeg er helt frisk etter operasjonen og får lov til å begynne å trene igjen slik at jeg kan vise på en eller annen måte. Åå jeg blir helt gal av å ikke trene, bare en uke igjen nå.

Hvordan var Audun som person?
Akkurat lik som på Paradise følte jeg.

Hvordan reagerte venner og familie til at du skulle operere nesen?
Alle var veldig støttende og spent på mine vegne, noe som gjorde opplevelsen mye bedre for meg.

19 kommentarer
    1. Åhh! Jeg elsker virkelig bloggen din <3 du er så flink til å blogge! Det hadde vært kjempefint om du kunne vise treningen og kostholdet ditt på bloggen 🙂

    2. Wow perf kropp jo! <3 du er også suuuuper pen! Hele deg er perfeksjon! Elsker bloggen din Leandra!!

    3. Hvor lenge har du vært sammen med Tobias? Og går dere på samme skole og er han også 98? Elsker bloggen❤️

    4. Hei:) husker å ha lest at du er 98’er? Men da skulle jo ikke du ha gått omigjen? Så det sto i et kommentarfelt her på bloggen, sjø:) Beklager hvis det bare var sarkastisk ment, det kan være litt vanskelig å tyde over internett:)

    5. Har tenkt å ta nese operasjon når jeg blir litt større, så gleder meg til å se resultatet ditt!:D

    6. Å si at du ikke er ferdig utvokst er feil, greit at alle ” voksesonene” er vokst ut, men er veldig mye som forandrer seg både i ansikt og kropp frem til du blir 19-20 år, hvor man er ferdig utvookst 🙂 ville bare presisere det!

    7. Herregud, hvis hun ikke var ferdig utvokst så kunne hun ikke tatt operasjonen? Tror nok en kirurg vet litt bedre enn deg anonym;) Gleder meg til å se resultatet, Leandra! Og for en syk kropp du har!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg