Her skal jeg på søndag

Bilder funnet på Fritidsresor.se

På søndag drar jeg på ferie til Gran Canaria og blir vekke i 14 dager! Jeg sitter med sommerfugler i magen og gleder meg i det jeg skriver dette. Tror det blir en helt fantastisk ferie med tanke på at jeg reiser med Natalie, Cecilie og Vilde som er tre herlige jenter vi pleier å reise med til Geilo, syden osv. Vi har også med oss voksne og småbarn som tilsammen gjør at vi blir 13 stykker som reiser sammen. Vi skal på et hotel i Meloneras som jeg har hørt er det fineste stedet på Gran Canaria, og hotellet (Lopesan Meloneras Hotel) ser også helt nydelig ut. Så dette skal nok bli bra! 

Skal dere på ferie i sommer? Isåfall Hvor?

20 kommentarer
    1. jeg skal også til gran canaria i sommer! jeg drar på onsdag og skal bo i porto rico! åå som jeg gleder meg! 🙂 Kanskje vi treffes? 🙂

    2. Jeg er på ferie nå, og så drar jeg til Østersund på Storsjøcup på søndag:) senere i sommer reiser vi til Mallorca;) gleder meg:*

    3. Skal å til Gran canaria på søndag! Og ska ikke bo så langt unna deg! Er fra bergen btw

    4. Har bodd på akkurat det hotellet 2 ganger, og det er rett og slett helt fantastisk!!❤️ Fast leser på bloggen din, følg meg på instagram❤️ Andreaomdahl

    5. Jeg var i Gran Canaria i 2010. Det er 2 ting du MÅ gjøre når du først er der!
      1. Besøke “mini” ørkenen. Det er en stor ørken, men svært svært liten i forhold til andre ørkener 🙂 Man kan se enden av ørkenen når man er der 🙂
      2. Kjøre rundt øya! Du burde leie en bil, eller ta en taxi eller noe sånt! Det tar kun noen timer å kjøre rundt øya, og man finner mange steder som nesten er magiske 🙂 Man kjører fra tørkeområder, til klipper, til spøkelseskog og videre.. En av de beste ferieminnene mine!

    6. å serriøst, kjenner jeg blir helt trippen av å se så mange bilder av folk som er eller skal til syden! og der var det utrolig fint! ha en fortsatt fin ferie da, og ei god helg 🙂 kos deg masse 🙂

    7. Åå, det så utrolig fint ut! Kos deg masse!
      Har noen spørsmål, hvis du skal ha noe ukens spørsmål eller noe sånt.
      -Hvilke skoler/linjer har du søkt på til neste år og hvor vil du helst inn?
      -Hva har du lyst til å jobbe som eller studere etter videregående?
      -Hvor ofte trener du?
      -Bryr du deg om kosthold, eller er det ikke prioritert?
      -Hvilke klesbutikker anbefaler du?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg