Vitnemålsutdeling og avslutning

Nå sitter jeg på rommet med Caroline med dempet lys, Lana del Rey sitt nye album og trist stemning. Vi kom hjem fra avslutningen og vitnemålsudelingen for en liten stund siden og herregud så gøy jeg hadde det. Aldri ledd så mye på en kveld. Eller jo, jeg ler visst ganske mye hele tiden. Det var en av de tingene klassen hadde sagt om meg. Alle fikk et ark hvor vi hadde skrevet fine ting om hverandre. En av dem om meg var “ler mye,” hahah Petter sier jeg er den letteste å underholde og det er nok sikkert sant.

Så ja, veldig morsom kveld, kreative og rørende taler og fin stemning. Men også utrolig trist å gå rundt å klemme og si farvel på slutten. Ååh kommer til å savne mange gode venner og lærere, vil ikke forlate ungdomsskolen enda. Tiden har gått så sinnsykt fort det er ikke morsomt engang. Jeg må bare dele noen bilder jeg tok med mobilen i kveld, så kan dere heller få se bedre bilder av kjolen i morgen. 

Gjengen ♥ Birgitte, meg, Caroline og Camilla mine beste


Lasse, Jad og Petter


Oss og verdens beste kontaktlærer, Ståle


Fantastiske folk


Herlige Jarle og Camilla min pus


Caroline, meg, Kenna, Birgitte, Ingrid og Ida


Fantastiske Matias og Gabriel 

Da tar jeg sommerferie, folkens og starter den med å se film med Caroline til langt på natt. Snakkes i morgen.

8 kommentarer
    1. Er så sinnsykt at vi er ferdig med grunnskolen for faen. kjent deg siden vi var minis og ikke kunne knyte sko. Noe jeg er veldig glad for også! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg