OUTFIT


Ble nok bare webcam bilder idag, men det må vi tåle når mobilen min er på reprasjon. Alt var helt ok med mobilen, untatt at jeg ikke kunne ringe, bli ringt til, sende meldinger, eller motta det meldinger. Når jeg prøvde å ringe, kom det bare opp “kun nødsamtaler”. Jeg har prøvd alt for å fikse det. But nothing seems to work.. Selfølgelig var det noe i veien med det viktigste. But i still got my music <3

Og vist dere lurte så er de aller fleste bildene som ligger på bloggen min tatt med mobilen min. 
Det er egentlig en musikkmobil, så lydkvaliten er helt super 🙂
Men nå skal jeg slutte å snakke om mobilen min.  
 Tidlig hjemme fra skolen idag, så idag har jeg bare gjort lekser, og nå gleder jeg meg til Gossip Girl som begynner om ca. en halv time. Og forresten så kommer sesong 4 13.september. OMG, OMG, OMG, gleder meg!! Kommer sikkert ikke til Norge akuratt da, men jeg vet om en fantastisk nettside som sikkert kommer til å vise den da. Beste programmet i verden, vist noen lurte. Men  må jeg få i meg noe mat! Så vi snakkes, søtinger.
Hva har du gjort på idag da?
17 kommentarer

Siste innlegg