Ute med de beste igår

Hello !

Jeg fikk ikke tid til å blogge om det igår, så jeg gjør det nå. Igår var jeg med Sanne, Emilie, Solfrid og Matias B. Vi hadde det kjempe morsomt. Det var liv hele tiden, på lekeplassen, i skogen og stille hjemme hos meg for å ikke vekke søsteren min, mens vi lagde nudler ! Og selfølgelig mye latter og bilder !

Meg, Solfrid, Sanne, Emilie, Matias og broren min, Aaron.

Matias mens han tok bilde: Si "FUCK !"
Oss: Fuuuuuuuck !

Haha. Vi er kreativ !

Vi savner julen , skjønner du ! (Not)

Pretty …. !

Også må du hilse på Alf Prøysen ! En kanin vi fant ute som vi brukte som pinjata ! 😀

Flinke Alf Prøysen .. <3

Selvutløser (Y)

OooOo, hvem er brunest ? Lett Matias, så meg, så Emilie, så Sanne. Nå var Solfrid gått…:(

Så var vi på lekeplassen !
Meg, Emilie og Sanne disser høyt ! Matias gir oss fart. Snille han.. 😀

Meg og Sanne tar selvdigger bilder i fart ! Ikke verst 😀

Love u guys ! <3

Speiler oss i vinduet. Da tok jo seff Matias bilde !

Strike a pose !!!
Til slutt blir vi til nerder og drar lykkelig hjem , og jeg farger håret mitt, og det blir mislykket !
Snipp snapp snute så var enevtyret ute ! END OF STORY !
– Lea
7 kommentarer

Siste innlegg