Altfor lite energi i hverdagen

adlink

Heisann og hoppsan. Nå har jeg akkurat våknet fra min daglige etter-skole-blund det seriøst må bli slutt på snart. Jeg våknet i femtiden og trodde det var onsdag og at jeg hadde forsovet meg til skolen. Som om jeg noensinne hadde klart å sove til fen?? Man blir jo helt virrete og forfjamset når man våknet etter å ha sovet på dagen. Det suger å ha så lite energi da, og jeg tror kanskje det har litt med fraværet mitt fra treningssenteret å gjøre. Har ikke satt en fot innenfor Nr1fitness siden russetiden begynte. Har vært litt på fjelltur men ellers har det vært sykelig slapt fra min side altså. Også har jeg jo ikke vært verdens sunneste heller, så det er vel naturlig at jeg har så lite energi midt på dagen. Er tungt å snu det om da, men jeg tenker stille for meg selv nå at jeg skal ta med meg treningstøy og gå rett på trening etter skolen i morgen. Nå som jeg har skrevet det på bloggen, bør jeg jo nesten gjennomføre, så vi får se hvor mye viljestyrke jeg klarer å skrape sammen. Det er jo så evig digg å trene og spise bra, men altfor lett å komme inn i en dårlig sirkel med dårlige vaner.

Nå tenkte jeg å vise et enkelt, behagelig men likevel fint antrekk. Jeg måtte hoppe ut av russedressen og gå med litt normale klær en stund. Merker jeg er lei den skitne dressen nå, haha. Blir så digg å bruke normale klær igjen. Det var også noen som spurte meg hvor dette antrekket var fra på instagram, og linkene finner dere rett under bildene.

AC/DC topp HER 
Bukse HER

Nå skal jeg hoppe inn i den kalde krigen i historieboken min og øve til den siste prøven før eksamen. Det er en vippeprøve som avgjør karakteren min i historie på karakterkortet, så jeg nekter å glemme noen detaljer wææ. Hva gjør dere denne tirsdagsettermiddagen? Noen andre som er dautrøtt etter skolen?

9 kommentarer
    1. Merker også jeg har skikkelig lite energi! Det har jeg hatt omtrent helt siden russetiden startet, sikkert en blanding av lite søvn og dårlig kostkold…
      Ikveld skal jeg på se på fotballkamp, og sikkert finne på noe med de andre i russegruppen etterpå 🙂 Ha en fin tirsdag!

    2. Er omvendt for meg haha.. er eksamenstid og likevel har jeg aldri vært så fit og sunn som nå. Men er redd for at etter eksamen feirer jeg med å hive i meg usunn mat og gå tilbake til dårlige vaner.. Ønsker deg en fin uke og lykke til på prøven i morgen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg