Put your worries aside, it’s weekend

Hei, dere! De siste dagene har gått i ett sett, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å oppdatere bloggen 🙁 Men med mindre jeg blir trukket opp i muntlig, er jeg så og si ferdig med alt av presentasjoner og prøver på skolen. Denne uken har uten tvil vært den hardeste skoleuken i mitt liv og nå er den endelig ferdig og det er duket for langhelg. Kan faktisk ikke si meg fornøyd med de to presentasjonene jeg hadde på skolene i går, og heller ikke prøven på torsdag. Til tross for at jeg har lagt både det sosiale livet og treningen helt på hyllen denne uken, var det faktisk ikke nok. Alt for høye krav og for mye på en gang til at jeg skal prestere mitt beste. Jeg VET at jeg kan bedre om jeg hadde fått bedre tid, så nå føler jeg meg bare helt tom. Glad for at jeg er ferdig, men alikavel, ikke fornøyd. Men jeg skal prøve å legge det til siden og nyte helgen <3 Heh, Dette innlegget skulle egentlig vært postet mye tidligere i dag, men fikk ikke tid før nå, kvart over tolv. Uansett, ha en fin pinse, alle!

3 kommentarer
    1. godt å legge alt stresset til side! håper du klarer å kose deg 🙂 utrolig fin blogg! Ha en fin dag, ta gjerne en titt innom bloggen min<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg