EN HELT NY HVERDAG

For øyeblikket sitter jeg i mitt helt nye hjem og har akkurat koblet til internettet, wii! Jeg har nå sovet her to netter, men har ikke tillatt meg å prioritere bloggen enda. Det har kriblet litt i fingrene da, men jeg har stort sett vært på farten hele tiden og fortsatt hatt ting jeg skulle hatt gjort når jeg går og legger meg. De siste dagene har jeg naturligvis dedikert til skole og innflytting. En helt annerledes hverdag fra mitt friår hjemmeboende. Jeg er nok så lei av strekningen Åsane-Danmarksplass nå etter alle bilturene frem og tilbake for å hente ting. Men engasjementet mitt og gleden min over den nye leiligheten overdøver det med ganske god margin vil jeg si. Jeg elsker det virkelig her. Viben er så ren og chill og behagelig. Jeg er så giret, jeg, og syns faktisk det er megafett å bli voksen og selvstendig til slutt, haha. Begynte å kjenne det at å bo hjemme ble et lite avvik i en ideell hverdag etter hvert. En av mine svakheter (som jeg jobber med, hehe) er at jeg er litt kontrollfreak, så bare det å ha kontroll over sine egne omgivelser når det gjelder rydding og vasking, er og kommer til å bli en etterlengtet befrielse. Akkurat nå mangler jeg sofa og barstoler, som kommer på fredag! Når det er på plass, mangler det ingen verdens ting her og jeg kan slå meg til ro i min lune hule. Jeg har lyst til å vente til alt er klart og plettfritt før jeg viser dere noen bilder herfra, men jeg klarer ikke å dy meg, så jeg legger ved noen bilder! Litt sneak peeks har jeg postet på instastory og da. Men jeg ville nå bare gi en lyd fra meg, og en oppdatering på hva som skjer for tiden!

En liten appetizer.

Jeg selger forresten møblene som ble stående igjen på rommet mitt. Mye av det er ganske nytt og lite brukt, så kanskje dere finner dere noen fine møbler til en billig penge! Jeg har lagt ut Finn-annonse på sminkebordet mitt her, vegghyllen min (som jeg har fått så mange spørsmål om) her, min fine, lenestol her og speilet mitt her.

Jeg er også nødt til å selge den svarte skinnjakken min da skuldrene mine er litt for bred for den 🙁 Orginalpris er 2999kr, men jeg selger den til 700kr! De har den ikke igjen i S på Junkyard heller, så hvis noen er på jakt etter en skikkelig skinnjakke i størrelse S, er det førstemann til mølla! Den har foring på innsiden og er varm til høst/vinter – hovedgrunnen til at jeg hadde så lyst på den. Dere finner den på Finn her.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg