hits

HVORDAN JEG TRENER

Reklame | Junkyard

Jeg holdt p svare p sprsmlsrunden jeg hadde p bloggen her forrige uke, og syntes plutselig det ene svaret mitt ble enormt langt. Det var et sprsml om trening. Jeg trodde ikke jeg hadde s mye si om akkurat det, for dette er ikke akkurat en treningsblogg, og jeg er ikke den mest dedikerte treningspersonen heller, men det er vel en del av hverdagen min. S det gr jo an skrive om, i hvert fall nr s mange er nysgjerrige. Det er interessant og motiverende se hvordan andre trener ogs, s da tenkte jeg bare svare p det i et eget innlegg her. 

Processed with VSCO with c6 preset
 (ny fav) jakke her

Hvor ofte trener du og hva gjr du nr du trener?
Bde hyppigheten og mten jeg trener p gr veldig periodevis for meg. N for tiden prver jeg trene hver dag, men stresser ikke over en dag eller to hvor jeg ikke fr tid. Annenhver gang cardio og styrke, og har brukt apparatene p Nr1fitness mye i det siste. Kroppsvekt syns jeg er jvligere og tyngre, haha, men det hender s klart det ogs innimellom, om jeg er i siget. I det siste har jeg pleid kjre alle muskelgruppene i lpet av n trening. Noen ganger deler jeg opp overkropp og bein, men liker egentlig trene alt p en gang slik at det gr kortere tid mellom hver gang en muskel trenes.

Nr jeg trener styrke, varmer jeg helst opp 15min p tredemllen eller ellipsemaskinen fr jeg begynner. Rekkeflgen min er rygg, bryst, (armer og skuldre om jeg orker, men fler jeg trener dem samtidig som rygg og bryst) s lr/rumpe og til slutt mage fr tying i 15-20min. Er ikke s streng med meg selv nr det gjelder treningen egentlig. Flger ingen fast plan. Prver ikke akkurat bygge s veldig, men jeg liker at alle musklene fr kjrt seg for helsen sin del. Men ogs for velvre etterp, hyere forbrenning, smdeilig gangsperr og god samvittighet. S regner jeg med at jeg er litt mer markert enn om jeg aldri hadde trent. Og det er jo en fin bonus som ser sunt og friskt ut! Et viktig tips til styrketrening er begynne med den strste muskelen i muskelgruppen du trener. Om jeg hadde trent skuldre og biceps fr rygg, hadde jeg ikke hatt nok krefter i armer og skuldre til gi ryggen den sttten den trenger nr den skal jobbe. Da fr man ikke like mye utbytte av ryggtreningen. S ja, alltid de store musklene frst, s de sm etterp :)

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset
NMD Adidas sko her

Og det aller beste treningstipset som finnes i mine yne, er vre konsekvent. Hold det gende. Hold det jevnt. Uke etter uke. Mned etter mned. r etter r. Den eneste mten se resultater p er vre konsekvent over tid. Jeg har falt ut mange ganger, og det er super lett for. Men det er bare komme seg p beina igjen og prve p nytt helt til man finner rytmen sin og det som funker seg. 

Dere kan fortsatt bruke rabattkoden "leandrav15" og f 15% rabatt p kjp over 500kr p Junkyard.com! Gjelder ikke salgsprodukter, deals eller kampanje. Gyldig t.o.m 10.september!

n kommentar

Ingrid

23.08.2018 kl.16:44

Hva er det du tar bilder med? Synes generelt selfier og bilder du tar i speil er sykt tydelige og pene! Men s ogs p bildene som dere tok p turen. Er alle tatt med mobilen din, eller pleier du bruke kamera?

Skriv en ny kommentar



Hei! Jeg er Leandra, en 20-r gammel jente med lidenskap for blogging. Her fr du mte deler av mitt liv liv og alt jeg engasjerer meg i. Og det er mye! Du kan lese om ting som mote, skjnnhet, mat, livsstil, filosofi og mange andre tanker. Hper du liker deg her!

Lea-Valencia@hotmail.com