PUBCRAWL OG Q&A!

God morgen! I går hadde vi vors og pubcrawl i kostyme med faddergruppen, som jeg i min uvitenhet tenkte bestod av å krype fra bar til bar?? Men det var da altså ikke sånn, heldigvis, haha. Jeg fikk låne en fet militærbukse av en venninne, da temaet var militær/army, så den hadde vært litt kjip å krype rundt med. Det vi gjorde var rett og slett å fra bar til bar og utføre utfordringer, forhåpentligvis raskere enn de andre faddergruppene. Byen svermet med faddergrupper i går, og det ble mye håndhilsing og latter i dokøer og på dansegulv med folk fra andre skoler også. Superkjekt!

Det var på tide at jeg utforsket barene og pubene vi har i Bergen. Jeg er jo stort sett nesten aldri ute og har ikke vært på så mange av dem enda. Men jeg falt skikkelig for den eventyrlige looken til KAOS. Se så fint det er der på bildene under! Jeg vant også limbokonkurransen der og fikk spantet drink på. Det var Max kos for selvtilliten min. Det kjedelige kvarteret med tøying etter treningsøktene mine kom endelig til nytte! :´) NATT er også en relativt ny nattklubb (der som Kok lå før) hvor jeg likte viben. Det var der vi avsluttet kvelden og ristet på dansefoten. Helt til det ble stappfullt og jeg bouncet hjem.

Processed with VSCO with au5 preset

Processed with VSCO with au5 preset

I dag tar fadderuken slutt for min del! Jeg reiser nemlig på hyttetur i kveld med kjæresten og vårt trofaste vennepar. Gledet meg lenge til denne helgen! Så starter skolen for real på mandag. Meeen siden jeg er tilbake fra en såpass lang bloggpause, så tenkte jeg det ville være på sin plass med en liten spørsmålsrunde! Så da er det bare å spørre om alt dere måtte lure på i dette kommentarfeltet, så skal jeg svare i nærmeste fremtid. 

20 kommentarer
    1. Har du noen planer om å ta ett tredje år i utlandet og få en bachelor i filmproduksjon? Vet at noroff tilbyr det.

    2. Hvilke forventninger har du til studentlivet og det å studere på et universitet?
      Hvor lenge har du hatt kjæreste?

    3. Kunne du lagd ett innlegg der du forteller litt om bakgrunnen for hvær av tatoveringene dine?

    4. Kan du fortelle litt om treningsrutinene dine? Hvor ofte og hvilke øvelser trener du?

    5. Har du tenkt noe på hva du skal gjøre etter studiene? Hva har du tenkt å jobbe som?
      Kunne du tenkt å lage noen hverdagsvlogger? Liker youtubevideone dine veldig godt, og vurderer kanskje å studere filmproduksjon selv så det hadde vært spennende å se noen vloggger fra studentlivet :)))

    6. Har du tenkt å flytte hjemmenfra i nærmeste framtid?
      I så fall hvor, alene eller med noen og tenker du å leie eller kjøpe?

    7. Anbefaler du friår? I så fall; hva bør man gjøre for at det skal gi en noe nyttig, og ikke bare være meningsløst?
      Har du tips til folk som har lyst til å studere, men ikke vet hva?

    8. Fint å se at du er tilbake igjen på bloggen, og spennende med studier innen filmproduksjon. Ønsker deg lykke til med skolegangen og håper du lærer mye som du får bruk for videre i livet.
      Jeg har også et spørsmål: Du blogger relativt ofte om forskjellige typer sminke. Hvilke vurderinger gjør du i forhold til testing på dyr, miljøgifter og lignende? Du har jo ganske stor påvirkningskraft ovenfor leserne dine, så det hadde vært kjekt å se litt av din gode moral skinne gjennom i innlegg som i hovedsak handler om kosmetikk.
      Ha en fin dag videre!

    9. Hvor ofte trener du?
      Tips til å endre til et sunt kosthold?
      Favoritt nettbutikk?
      Kan du begynne å lage flere yt videoer?
      Hvordan trener du når du bokser?

    10. Har du noen råd til de som skal begynne på vidergående i år? -Tips til hvordan å ikke grue seg & hvordan få mer motivasjon?

    11. hvor ofte og hva gjør du når du trener? kunne du lagt ut et slags treningsprogram hvis du har det?
      anbefaler du friår og er det noe du angrer på at du gjorde/ikke gjorde under friåret ditt? hva gjorde at du valgte akkurat Noroff til å studere på? Hvordan holder du deg i så god form/hva spiser du normalt ila en dag?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg