HOOD

Processed with VSCO with f1 preset
Skinnjakken min er fra Deadwood, men jeg ser at de er utsolgt for akkurat denne typen. De har alternativt, fra samme merke, denne deilige skinnjakken her. Jeg elsker skinnjakker hele året <3 Ooog husk at rabattkoden “leandrav15” gir dere 15% på kjøp over 500kr (unntatt salgsvarer, kampanje og deals) Tilbudet varer frem til 10. september!

Ellers i dag tenkte jeg å dele noen sanger med dere! Jeg bruker Tidal, så kan dessverre ikke dele noen spillelister. Med mindre det faktisk går an på Tidal og, bare at jeg ikke vet om det? Let me know how isåfall. Jeg har delt masse musikktips på bloggen tidligere, men i dag blir det en litt annen sjanger enn tidligere. Jeg vil tørre å påstå at jeg har over gjennomsnittlig mange musikksmaker for å være ett menneske. Sjangere går periodevis. Jeg har sett mange hakeslepp på mennesker jeg har kjent lenge, når jeg en sjelden gang slår til med rap eller hip hop, og kan tekstene, haha. Mange forbinder meg gjerne med eldre eller mer alternativ musikk. Uansett, dagens musikkstemning er hood. Jeg er kresen i denne sjangeren da. Jeg må virkelig føle grooven, relatere til og sette pris på teksten. Den må putte meg i det perfekte badass-humøret. Disse sangene nevnt under gjør susen for tiden. Kom gjerne med tips til sanger dere digger i kommentarfeltet, enten innenfor denne sjangeren eller hvilken som helst annen dere tror jeg kunne likt! Da hadde jeg blitt glad.

– Trouble on Central // Buddy
– Boomin // Yung Gravy & Bbno$
– Gold Snafu // Sticky Fingers
– Call me // NAV (denne har jeg på hjernen til alle døgnets tider)
– Sauvecito // Young Gravy, DRAM

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg