HEY BEAUTIFUL

Reklame | Glossybox

Ny Glossybox å vise dere som vanlig! Denne gangen med det rosa klassiske utseende, og fem fine produkter inni. Jeg personlig ble veldig begeistret for den velduftende håndsåpen i månedens utgave. Jeg kan ikke akkurat skryte av far og si at han er så flink å kjøpe inn verken tannkrem, håndsåpe, toalettpapir osv når vi nærmer oss tom, så da må denne (ryggraden i husetholdet) av og til ta seg av slikt. Å være eneste jente i huset medfører utvilsomt et aldri så lite irriterende ansvar for ting som går disse mennene hus forbi. Rett og slett fordi de er blitt oppdratt som gutter, hvor fokuset er på andre ting enn ansvar og å rydde opp etter seg. Det får meg ofte til å tenke på hvordan jeg skal oppdra mine egne. Det var en liten digresjon! Såpen var i hvert fall veldig grei nå som vi faktisk var gått tom! Ellers syns jeg alltid det er så gøy å få prøver på parfymer. Jeg elsker nye, gode lukter og benytter meg ofte av disse små eksemplarene for å se om jeg trives i en ny parfymelukt 🙂

Glossbybox kan dere abbonere på her!

16 kommentarer
    1. Jeg abonnerte på My Little Box tidligere, men nå finnes ikke den lengre.
      Kanskje jeg skulle forsøke Glossybox?

    2. Hva tenker du egentlig om Platon og Sokrates sitt syn på hvordan samfunnet skal organiseres og struktureres? Tror du et slikt samfunn er moralskt riktig og ville kunnet fungere i praksis?

    3. Hva faen er det du tenker med?
      Det har gått sånn en uke siden forrige innlegg?
      Er du høy eller?

    4. Bloggen din har blitt litt kjedelig i det siste.. Føler det står sponset innlegg på absolutt alle innlegg, føler ikke at du blogger fordi du syntes det er gøy, men for å tjene penger.

    5. Hei! Når du er tilbake fra bloggpausen din, kunne du tenke deg å skrive et innlegg om din opplevelse av et friår? Jeg skal ha et friår fra høsten av, og hadde syntes det var veldig inspirerende å lese om hvilke eventuelle erfaringer du har fått, hva du har gjort osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg