BEAUTY AWAKENING

Reklame | Look Fantastic

Nå har jeg mottatt Look Fantastic-boksen for april! Månedens tema er beauty awakening og selve esken har friske, fine farger og inneholder 6 produkter som hjelper deg å gjøre det klar og fresh til våren. Jeg luktet umiddelbart noe helt nydelig da jeg åpnet esken, og idet jeg løftet av lokket, tok jeg dusjsåpen opp til nesen min for å se om det var den. Og jaa, det var det vettuuu. Gode lukter gjør meg så glad, så den ble umiddelbart en favoritt. Jeg elsker også å teste nye maskaraer, fordi jeg syns det er interessant hvordan formularene kan skape så forskjellig resultat på vippene mine. Jeg syns også det er koselig at Look Fantastic alltid har med en liten edition av ELLE som man kan bla gjennom for litt inspirasjon!

Link til Look Fantastic sin hjemmeside finner dere her.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg