UT AV KOMFORTSONEN IGJEN

God morgen! For noen dager siden var jeg på en photoshoot som dere kan se, med en privat fotograf som jeg syntes tar sååå vakre portretter. Jeg var i grunn litt usikker på om jeg skulle takke ja til photoshooten, og er egentlig alltid litt frem og tilbake når jeg får spørsmål av fotografer. Har takket nei et par ganger rett og slett fordi jeg ikke føler meg fin nok. Ikke symmetrisk ansikt, misfornøyd med kroppen, håret mitt er aldri fint, jeg klarer ikke å sminke meg noe særlig osv. Men jeg tror alle har en slags skjønnhet og særegenhet ved utseende sitt uansett som man må lære seg å vise frem og være komfortabel med. Og jeg syns han her fotografen var så flink til å få frem noe fint ved meg i bildene vi tok. Så det var absolutt en liten boost og en god følelse å se at jeg ble fornøyd med noen av bildene underveis. Jeg tar jo egentlig bare bilder av meg selv med kamerastativet mitt, og er aller mest komfortabel om ingen er i nærheten både når jeg tar bilder eller skriver til bloggen. Eller for all del redigerer en video, haha.  Det er ikke mange ting jeg syntes er kleint, men sånne ting takler jeg faktisk ikke. Uansett, jeg må si jeg er veldig glad jeg dro denne dagen og fikk noen bilder av meg selv jeg ble så fornøyd med. Stolt over at jeg turde å gå ut av komfortsonen min igjen faktisk. Det var veldig behagelig og gøy at fotografen og jeg hadde samme smak når det kom til bildene. Vi syns de samme bildene av meg var fine, og ble enige om så lite redigering som mulig. Naturlig og rått rett og slett. Det meste jeg redigerer på mine egne bilder er kanskje litt lys innimellom (egentlig bare fordi jeg ikke vet noe som helst om photoshop eller mer avansert redigering) Kunne absolutt hatt enda en shoot med han en gang i fremtiden!

Fotografen min finner dere på Instagram @golfsko hvor dere kan se mange andre vakre portretter og enda flere bilder av meg fremover. Hjemmesiden hans er pbortne.no.

Også har jeg et spørsmål til dere! For det er nemlig enda flere bilder fra shooten jeg venter på å få tilsendt. Både noen av hans favoritter og noen av mine favoritter. Så jeg lurer på om dere vil at jeg skal legge dem ut i farger eller svart/hvitt? Fotografen er veldig glad i svart/hvitt mens jeg lener littegranne mer mot farger. Hva syns dere var finest? ♥

8 kommentarer
    1. Jeg synest bildene var utrolig vakre både i farge og svart/hvitt! Men som de andre over, lener jeg mer mot farge<3 elsker bloggen din, og har gjort det i så mye som 5-6 år, helt siden jeg fant deg på youtube hvor du snakket om The Hunger Games, og fikk meg til å bli hodestups forelsket i de bøkene. Du er og har lenge vært en stor inspirasjon for meg! Fortsett med å dele dine vakre ord og å gå litt utenfor komfortsonen innimellom<3 En kan vokse mye av det, på alle måter.

    2. håper ikke dette tolkes helt feil hahah for jeg er bare veldig nysgjerrig!
      Hva syns kjæresten din og familien din om piercingene i niplene dine? jeg vet ikke hvorfor, men merker at en del av meg fortsatt sitter igjen med følelsen av det er så harry, samtidig som jeg synes det er sykt out there og kult liksom.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg