BE A UNICORN

/reklame

Image and video hosting by TinyPic

BE ONE OF A KIND ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Glossybox overgår seg selv hver måned, og det begynner å bli problematisk hvor mange esker jeg bestemmer meg for å ta vare på, haha. Jeg er egentlig så langt i fra du kommer en samler. Jeg kvitter meg måndtlig med klær og sminke jeg vet jeg ikke bruker lengre. Det gir meg orden og renhet både i omgivelser. Men  akkurat disse små surprise-boksene tar seg så bra ut i den ene hyllen min, og fungerer for oppbevaring av forskjellig stash. Så da blir det til at de samles på likevel.

Nå drar jeg en tur på hytten med familien. Tradisjon hver påske, og alltid like koselig! Er så mye jeg skal blogge om, men påsken blir liksom automatisk dedikert til mine nærmeste, så det får vente til neste uke. Håper alle har en nydelig langfredag!

1 kommentar
    1. Hva tenker du om konflikten mellom Isabel Raad og Kristin Gjelsvik og akkurat dette med operasjoner? Du har jo operert nesen, og hva tanker har du om denne konflikten?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg