LOOK FANTASTIC I MARS!

/reklame

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Før jeg dro hjemmefra, fikk jeg den månedlige boksen min fra Look Fantastic, og her har dere altså innholdet av mars-boksen! Den hvite- og sølvflasken har jeg med meg i håndbagasjen hit, for jeg syns den var så god og nesten som flytende silke i konsistensen. Veldig behagelig duft også, så har brukt den mye etter dusj her nede i tillegg. Very happy. Ellers var det gøy å få en sminkeslik kost, (ikke helt sikker på hva de kalles) som har fått så mye hype i det siste. Fikk ikke prøvd den ut før jeg dro, men er spent på om jeg liker den bedre enn den gode gamle spoungen min. Resten av produktene gledes også til å prøve når jeg kommer hjem igjen til Norge!

Mars-boksen er dessverre utsolgt, men dere kan forhåndsbestille april-boksen her ♥

4 kommentarer
    1. ikke relevant til innlegget, men hvor ser du Paradise Hotel i utlandet?😅 Viafree funker ikke hos meg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg