MER BRUNETTE

Nå har denne tøtto jammen meg blitt enda mer brunette, gitt! Jeg la jo litt lyse striper på min naturlige hårfarge i slutten av august i fjor, og ikke bare har håret mitt grodd fortere enn noensinne den siste tiden slik at etterveksten uten striper så liiitt kjip ut, men jeg var klar for å gå all dark for resten av vinteren. Det er faktisk bare en minicolor, så fargen vil gå ut etter hvert. Jeg farger egentlig alltid med minicolor både fordi det skader mindre og fordi jeg egentlig er veldig glad i min naturlige kalde, lysebrune hårfarge. Men av og til vil jeg ha en midlertidig forandring, og da syns jeg minicolor er genialt! Det varierer litt hvor lang tid det tar før fargen slipper taket. Spørs litt på håret ditt og hvor mye du vasker det kan jeg tenke meg. Jeg pleier å gå 3-4 dager mellom hver vask, og føler det er en stor grunn til at håret mitt har vokst så fort som det har, og vært så sunt som det har vært de siste månedene. Det har virkelig utgjort en stor forskjell for meg å vaske det sjeldnere, så det vil jeg anbefale alle som vil ha lengre, finere hår! 

Jeg har også tynnet ut håret mitt litt da tuppene mine ble veldig tjukke. Jeg syns nemlig det ble litt mye tyngde nederst, på grunn av det tjukke håret mitt. Noe jeg ikke syns var så fint da det er såpass kort. Både fargingen og uttynningen ble gjort av Maylinn! Hun som pleide å legge vipper på meg før om dere husker? Hun er snart ferdig med frisørutdanningen sin, og gjør både vipper, negler, hår og sminke. Jeg har alltid hatt full tiltro til henne når det kommer til alt innenfor skjønnhet. Hun er ikke bare en vakker og snill jente, men også veldig dyktig i det hun driver på med. Så til alle som vil gi seg selv en liten oppfriskning enten det er hår, øyner, ansikt eller negler – this is your girl. Uten tvil. Dere finner Maylinn på Facebook her, og hun holder til i Åsastuen frisør, som ligger på Tertnes her i Åsane! Dere kan bestille time på Ledigtime.no hvis dere søker på Åsastuen frisør.

Slik ble håret mitt!

 Dere kan faktisk se før-bilder i forrige innlegg. De er tatt i samme lys som disse bildene. Der kan dere også se hva jeg mener med etterveksten etter stripene. Jeg har endret håret mitt en del i løpet av det siste året. Hva syns dere jeg har kledd best?

17 kommentarer
    1. jeg så akkurat snap storyen din, men det gikk ikke an å sende snap tilbake så skriver her i stedet. Har du tenkt på at Stig Matisert kan være en jente?
      Jeg tenkte først at det var en gutt, men navnet er jo anonymt og er basically ordet stigmatisert. hahaha just some thoughts.

    2. 3: Jaa, har tenkt på det, men tenkte kanskje han/hun lagde det navnet ut i fra sitt eget navn, haha. Men nå ble jeg usikker. Kan prøve å spørre 🙂

    3. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på denne snap-storyen. Er forøvrig en gutt 🙂
      On topic: Jeg syns du kler alle frisyrene jeg har sett deg med. Det ser ut som om du har veldig tykt, mykt og fint hår 🙂

    4. Stig Matisert: Haha, det skjønner jeg! Jeg skrev hvor godt jeg likte alle kommentarene dine og viste tre av dem. Bare litt skryt. Håper det går fint!

      On topic: Takk for det du 🙂

    5. Virkelig? Nå ble jeg nesten litt satt ut. Så utrolig hyggelig å høre at du setter pris på kommentarene mine <3

    6. Du er sabla vakker og nå har jeg også lyst til å mørkne håret mitt litt<3

    7. Du kledde virkelig mørkere hår! Kjempe fint. Men, jeg tror du hadde kledd kortere hår, sånn bob ish!

    8. Leandra is back! Har alltid beundret deg for denne hårfargen, hold deg til den.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg