ENKELT OG SUNT MATTIPS

Det er ikke ofte jeg prøver meg frem på kjøkkenet, eller er å finne på kjøkkenet i det hele tatt. Men av og til slår jeg til med noe digg faktisk. Frokoster er jeg best på. Varme rundstykker med all slags pålegg er egentlig standard meg om morgenen, og jeg koser meg skikkelig med det. Middag derimot, det er en helt annen sak. Jeg tror ikke noen har sett meg lage middag før. Men nå når jeg for en gangs skyld gjorde det her om dagen, og det i tillegg ble ganske godt, da må det faktisk deles på bloggen. Så dette er altså et lite middagstips til de som er like talentfulle som meg på kjøkkenet, eller som ønsker noe lett, godt og sunt. En ganske enkel miks med veldig god smak! 

Jeg har brukt:

– Baby leaf salat
– Fullkorns pastaskruer
– Pesto
– Fetaost
– Soltørkede tomaer
– Pinjekjerner 

Framgangsmåte: 

Jeg koker pastaen som anvist på pakken. Når de er ferdig tar jeg 1-2 spiseskjeer med pesto og rører det sammen med pastaskruene. Så finner jeg frem en skål og mikser alle ingrediensene nevnt over sammen. Superduper lett, og utrolig digg!

Noe dere tror dere hadde likt? Har dere noen andre lette, gode oppskrifter jeg burde prøve meg på?

8 kommentarer

Siste innlegg