SCENEFORANDRING OG ANBEFALINGER

Det er en sjelden begivenhet at jeg blogger noen andre steder enn på rommet mitt. Også er jeg er alltid nødt til å være helt alene. Kan ikke ha besøk (med mindre de sover. Da hopper jeg av og til på muligheten og blogger) De eneste andre stedene jeg har blogget er vel på flyplasser eller andre steder når jeg er på reise generelt. I dag hadde jeg hele dagen til å disponere akkurat slik jeg ville. Jeg visste det ble litt bildeknipsing, mailing og skriving, men jeg følte faktisk for å forlate min kjære hule i dag. Så nå sitter jeg alene på Jordbærpikene og lar tankene flyte litt. Det er varmt i dag. Og jeg sitter i singlet. Med en kopp te. Pukkate for å være eksakt. Så og si det eneste temerket som lager teer med god smak syns jeg. De har så mange spennende, sterke smaker å utforske. For øyeblikket drikker jeg Star Anise and Cinnamon. Alt med kanel er egentlig a-okay. Favoritten min av Pukka i lang, lang tid har vært Liqourice and Cinnamon. Tror jeg har vist den til så og si alle mine nærmeste. Jeg får alltid høre “men jeg liker ikke lakris” For det første, lakris er besssst, nam. Også har de har alltid likt den selvom, hihi. Til og med min femten-år gamle bror som ikke drikker te, slukte den i løpet av sekunder. Anbefales meget! Har også hatt en greie for Tumeric Gold i det siste. Litt blanding av sitrus og honning smak. Yummi.

Jeg anbefaler forresten å ta en matbit på Jordbærpikene til de som ikke har vært der enda. Det er definitivt den beste kaféen vi har i Åsane, men også ganske bra generelt. Det er veldig dyrt her syns jeg, men de har er upåklagelig utvalg av alt som ser fresht, nylaget og fargerikt ut. Smaken står også i stil med utseende.  Dere mååå teste ut deres cheese brownies. Mye bedre enn vanlig brownies. Så saftig dere aner ikke, huff.

At de spiller jazz og fransk musikk her gir meg en behagelig og groovy følelse. Blir nok sittende en stund til før jeg sniker meg på boksetrening kl. 20.

Har dere noen te-anbefalinger til meg?

13 kommentarer
    1. Jeg er som deg veldig glad i filosofien, refleksjon, utvikling og gode samtaler og det har vært både inspirerende og motiverende å lese om at du utvikler og realiserer deg for tiden! Det er så forfriskende å vite at denne bloggen og dens lesere kan samles om disse verdiene, det er som at vi er sammen om et sunt, utviklende mindset. Kunne du dele noen tips du synes funker?

    2. Yogi Tea har også mange gode smaker. Jeg liker veldig godt Green Balance.
      Prøv en kopp før du skal gjøre yoga eller meditere 🙂

    3. Kan du fortelle litt om boksetrening? Hva du får ut av det og slike ting? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg