SASSY

sponset

Hola hermanos. Today I bring good news! Rett før jul fikk jeg noen nye posters fra Desenio i postkassen. Og ikke lenge etter havnet de på soveromsveggen min. Jeg har alt for mange posters i forhold til bilderammer, så de byttes ut altfor ofte egentlig. Jeg syns det er så gøy hva de kan gjøre med et rom. Denne gangen ble det en litt sassy feel. Det blir super bra når jeg får malt veggen også tenker jeg, wii. Desenio har så mye å velge mellom at man ikke klarer å ta øynene vekk fra siden deres når man først er der. Noe for en hver smak, virkelig.

Nå har jeg en rabattkode å dele ut til dere, som dere kan bruke på Desenio.no om dere ønsker å freshe opp rommet deres også! Den er så mye som “LEANDRA” og gir dere hele 25% på en håndplukket kolleksjon av bilder og rammer. Man kan bli sittende å bla på hjemmesiden deres i tiiimesvis så vær forsiktig, men have fun ♥ Link her.

Processed with VSCO with c6 preset

Processed with VSCO with c6 preset

Processed with VSCO with c6 preset

Processed with VSCO with c6 preset
Den nydelige nye jakken min finner dere her.

7 kommentarer
    1. Hei. Jeg skal til konsultasjon for en neseoperasjon i morgen, hos samme lege du brukte. Lurer bare på om du er fornøyd med alt? Var legen og personalet hyggelige? Er du fornøyd med hvordan selve operasjonen foregikk? Og er du fornøyd med resultatet? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg