GJETT HVEM SOM HAR BURSDAG I DAG!

Jeg satt på Åsane Grill sted og trykket i meg litt dagen derpå-mat før jeg så ned i telefonen og la merke til noe spesielt med datoen i dag. 7. januar… Hva er det med den? Så kom jeg plutselig på at det jaggu meg er bloggen sin bursdag i dag! I dag har jeg altså blogget i hele 8 år på leaduvet.blogg.no. 8 år…. det er lengre enn en legeutdanning det. Utrolig å tenke på hvor lenge jeg har drevet på med dette opplegget her. Jeg har sikkert fortalt historien før, men bloggen ble til så spontant som at Malin var med meg hjem fra skolen en dag i 6. klasse og hjalp meg å opprette en blogg. Hun hadde blogg, alle hadde blogg, og jeg ville også ha blogg. Mens alle mine jevnaldrende la bloggkarrieren sin på hyllen etter en ganske kort periode, bare fortsatte jeg. Og 8 år senere, ser jeg ikke ut til å gi meg helt enda heller, wiii.

Tenkte å ta en liten titt på noen av de første bildene som ble postet på bloggen. Herregud, jeg var jo en liten drittunge. Kan man i det hele tatt skrive når man er så liten?


Søt.


Falsk burberryhårbånd og egentlig bare antrekket generelt. I en sandkasse. Hvor er sammenhengen?


Fiks øyenbrynene dine, kvinne


Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre AV meg når jeg ser dette bilde Fyfaen. Bare alt med det.


Malin og meg


Har alltid sovet, sover og kommer alltid til å sove med Pernille.


Hva er dette


Meg med et dritmerkelig smil og min morbidly obese kanin, Chloe.

Og Simba


Vi har alltid vært gangster


Skjønner ikke hvordan jeg fikk for meg at dette var et antrekk.


Avslutter bildeserien med en sleasy gutt som skåler med gulrotjuice.

Shit, jeg har mye snacks i bloggarkivet. Det får faktisk holde for denne gang, haha. Uansett, GMD til bloggen! ♥

17 kommentarer
    1. Wow, årene går fort! Sykt å tenke på at jeg har lest bloggen din daglig i 6 år nå. Fortsett det herlige arbeidet ditt Leandra, har digget å følge deg alle disse årene!

    2. Hahah så utrolig gøy!! Tenke seg til at det er 6, snart 7 år siden jeg oppdaget videoene dine på YouTube, og rett etter det denne bloggen. Hugser så godt når sure kirsebær var favoritt godteriet ditt, du lagde randome YouTube videoer i sengen din, og at du ringte meg etter en livestream til en video på YouTube (whaaat). Og at du fikk meg til å lese the hungergames!! Du var, er og kommer helt sikkert alltid til å være et helt fantastisk menneske Leandra! Og jeg er såå glad for at jeg kan klikke meg inn her og lese alt du skriver, for det er du utrolig flink til! Jeg har alltid tenkt at du virker skikkelig voksen og reflektert for alderen! Håper jeg kan fortsette å klikke meg inn her i lang tid fremover, for å bli inspirert <3

    3. Hva heter den sangen i snappen din etter “Feelin Groovy” snappen av broren din? Har lett etter den sykt lenge!

    4. Må bare gratulere så mye du og bare si at du ligner no helt sykt på iben fra mia på et av de bildene!
      så skjønn hahah <33

    5. Gratulerer så mye med åtte år! Begynte å lese bloggen din i mars 2012 (!!), og føler jeg har vokst litt opp sammen med leaduvet. Takk for alt du lærer oss og deler med oss hver eneste dag <3

    6. Hahaha måtte le meg gjennom innlegget, du er så gøy! Håper du fortsetter å blogge i lang tid, for jeg angrer ikke på de årene jeg har fulgt bloggen din, og kommer til å fortsette<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg