PURPLE TURTLE

sponset


Turtle neck her

God morgen, og god søndag, godtfolk! For øyeblikket ligger jeg i sengen etter gårsdagens sene nattestimer i femtiårsdag. Jeg drakk et par glass av både vin, champis og øl, og føler meg ganske fin i formen selvom jeg også har sovet helt elendig. Vet ikke om jeg har sovet i det hele tatt egentlig. Føler med alkohol kan det gå begge veier for meg – enten ligger jeg og halvsover hele natten, eller så sovner jeg som en stein. Man sover jo dårligere med alkohol i kroppen uansett hvor godt man føler at man har sovet egentlig. Jeg opplever for øyeblikket en kjip skrivesperre, og føler ikke jeg har noe interessant å komme med akkurat nå, hoho. Men jeg tenkte nå uansett å svippe innom å prøve å si noen ord. Mest fordi jeg ville poste disse bildene av den nye lilla turte necken min 🙂 Så jeg lar det bli med det, og håper alle får en fin siste dag av uken. Jeg er usikker på hva dagen bringer, men jeg skal mest sannsynlig bake cookies med Solfrid, så hadde det vært digg med litt sol og en dusj tenker jeg. 

5 kommentarer
    1. Jeg elsker å lese bloggen din, du er så utrolig smart og reflektert. Og selv om jeg er to år eldre enn deg, ser jeg virkelig opp til deg. Du skriver så bra, og får meg virkelig til å tenke, som med feks ruspolitikken. Har også forstått at du er glad i miljøet, noe jeg selv er. Ser at mange av klærne du bruker er laget av feks akryl (sånn som genseren i innlegget) og polyester, lurer bare på om du tenker noe over det/ hva du tenker om det? Jeg sluttet å kjøpe klær laget av syntetiske stoffer for en stund siden, ikke bare for miljøet sin skyld, men de klærne puster så utrolig dårlig. Så hos meg stinker de svette etter en halv dag. OG de blir stygge/ nuppete etter vask, og relativt kjapt havner hos Fretex. Haha. Bare luftet en tanke, ellers må jeg bare si at du inspirerer meg hver dag, alle burde være som deg :):)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg