I 2018 SKAL JEG DETTE!

Sponset

Jeg syns nyttårsforsettene for i fjor gikk så veldig bra, så selvom mange syns det er tull med nyttårsforsett, ser de ut til å ha en god effekt på meg når det gjelder måloppnåelse og selvutvikling. Så her kommer mine forsett for det nåværende året!

Reise til et asiatisk land
Jeg er så utrolig higen på østlig kultur og å oppleve det på nært hold. Tenker veldig på Thailand, Vietnam og Butan! Men også New Zealand hadde vært fantastisk. 

Fokusere på én ting om gangen
Jeg skrev et innlegg på bloggen for en stund siden om overstimuli. At vi presterer å sjekke mobilen mens vi har tv-en på, er med et annet menneske og spise, alt på en gang. Jeg vil begynne å ta meg god tid til akkurat den aktiviteten jeg holder på med, og ikke la meg distrahere av distraksjoner. Jeg vil være uforstyrret, konsentrert og tilstede. Ikke svevende, fjern og distansert.

Male ene veggen på rommet og endre interørstil
Jeg har gått til anskaffelse av maling, kommode, speil, puter og noen nye bilder som snart skal opp på veggen. Jeg sier til meg selv at jeg må slutte å fokusere på å endre rommet mitt så mye og ofte, fordi jeg prøver å spare penger til reising, men det er altfor gøy med forandring av omgivelsene syns jeg. Nå har jeg en helt ny stil for rommet i planene. 

Kjøpe nytt kamera
​Her er jeg allerede i gang med å prøve å selge mitt gamle, og gjør masse research på eventuelle nye kameraer. Jeg syns egentlig kameraet og linsen min tar helt supre bilder, men mye vil ha mer, sier de. Og det hadde jo vært tilfredsstillende med enda finere bildekvalitet på bloggen da!

Jevnlig meditere eller drive med yoga
Jeg rister/vibrerer/skjelver alltid på føttene når jeg sitter i ro, skjærer tenner automatisk hele dagen, fikler med og kniper meg selv i fingrene, biter sår på innside av munnen min, kremter, engster meg for folk rundt meg, og sliter med spenninger i ryggen som gjør det ubehagelig og klaustrofobisk å puste innimellom. HEH wow, det var en del når jeg så alt skrevet ned. Så jeg begynner jo å lure på om det er noe. Tror yoga eller meditasjon, eller noe heftig beroligende(neida:pp)… er noe dette tilsynelatende nervevraket hadde hatt godt av innimellom. Er altfor deilig å skjære tenner og riste på føttene i hundreoghelvete, men det andre kan jeg gjerne bli kvitt hoho… helst alt selvfølgelig.

Føle meg mindre avhengig av mobilen
Dette begynte jeg med allerede i fjor faktisk. Jeg har et supereffektivt tips jeg må dele med dere i et eget innlegg om hvordan jeg klarer det! Innlegget kommer snart!

Drive med kampsport jevnlig
Jeg har vært på to boksetimer allerede, og trent litt med broren min tidligere. Så dette har jeg lyst til å forsette med. Jeg fikk for en liten stund siden medlemskap på Mudo, hvor de tilbyr masse forskjellige kampsporttimer som thai boxing, kick boxing, boxing, tae kwando osv. Dritgøy å få og gi litt bank innimellom. I tillegg er det evig slitsomt og bra for kondisen, og ikke minst armer og skuldre som blir helt KNUST, huff. 

Begynne å studere igjen
​Jaaa, og gud som jeg gleder meg! Akkurat nå er jeg dritfornøyd, fordi jeg nyter tilværelsen i friåret ekstremt. Jeg er dødsheldig som kan våkne av meg selv hver morgen syns jeg, og ha så mye tid som jeg kan disponere akkurat slik jeg ønsker. Det er fantastisk. Men jeg fikk faktisk tilbud studieplass på drømmeskolen min i går, og takket så klart ja. Så jeg gleder meg til høsten, og gleder meg til å vise dere hva planene mine er! Wiii, noe sier meg at 2018 blir veldig, veldig gøy og innholdsrikt. 


Den sporty toppen min finnere dere her
​Tightsen min er fra Nike og den finner dere her

Ta bloggen til nye høyder
Jeg vil jobbe enda mer med bloggen, være kreativ, ta masse bilder, skrive unike tekster og bli oppdaget av enda flere både lesere og sponsorer som liker meg. Det hadde vært utrolig gøy!

Har dere noen mål dere har satt dere for 2018?

14 kommentarer

Siste innlegg