MITT 2017 – DEL 4/4

OKTOBER


Jeg hadde Halloween party! Kledde meg ut som en kriminell ;)))

Processed with VSCO with c7 preset
Høsten var som nevnt helt sykt fin. Og det var faen meg den nye valpen til Solfrid også.


Sminkevideo med Kicks!

NOVEMBER

Processed with VSCO with e3 preset
Jeg blir ferdig med juleshoppingen og lager julestemning på rommet mitt.


Video med Daniel Wellington

Processed with VSCO with f1 preset
Lotte kom til Bergen og Amalie, Lotte, Anna og jeg samlet oss og spiste på sånn tre forskjellige restauranter på en dag, haha ♥

DESEMBER

Juleverksted hos meg!


Vakre pepperkakelandsbyen, som fortsatt står i stuen min. Er mulig det er et par nonstop som mangler :)) Nå må den jo faktisk meies ned snart. 


Jeg besøkte Bergens julemarked!


Masse julestemning 


Jeg dro på danskebåten med fetteren min Mads og en venninne av han, i forbindelse med bursdagen hans!


Så var det julaften så klart <3

Det var oppsummeringen av mitt 2017! Hvordan har dette året vært for dere?

7 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg vurderer å studere i Bergen til neste år, og jeg har et litt rart spørsmål, haha
      Regner det virkelig så mye som folk skal ha det til?
      Jeg er nemlig ingen stor fan av regn, det er fint å se på når man sitter inne, men ellers er det bare kaldt og jævlig. Jeg er itillegg utrolig glad i å rette håret, men om det kommer så mye som en regndråpe i håret mitt så ser jeg ut som huldra!
      Så hvordan synes du at det er med regn i Bergen, er det man hører satt veldig på spissen?

    2. Tone: Jeg har det helt likt med håret mitt, og det er viskeliiiig stress. Må dessverre meddele at det faktisk regner utrolig mye her til tider, og noen ganger kan jeg ikke fatte at jeg orker, og tenker at jeg er nødt til å forlate byen for min egen mentale helse. Men det er så klart gode perioder også, og da er Bergen virkelig en perle.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg