VIL DU HA KAMERAET MITT?

Heisann dere! Nå har faktisk dagen kommet at jeg har lagt kameraet mitt pluss alt utstyret ut for salg! Jeg var innom Japanfoto forleden og hadde meg en lang og lærerik samtale med en av de ansatte der. Jeg har bestemt meg for å selge kameraet jeg har nå og gå for et nytt et! Da må jeg med et veldig tungt hjerte selge min nåværende følgelesvenn videre… Jeg selger også portrettlinsen og alt utstyret jeg har til kameraet. Så hvis noen av dere er på utkikk etter et kamra og en linse med god kvalitet og som er veldig lett å bruke, kan dere ta en titt på Finn-annonsen min HER. Det er på tide at jeg prøver noe nytt tenker jeg, så jeg håper at kanskje noen av dere hadde vært interessert i å kjøpe min kjære Canon som har følgt meg på bloggen her de siste årene! Her er noen bilder tatt med kameraet så dere ser hvilke vakker kvalitet det gir.

Bilder tatt med kameraet og standardlinsen:

Bilder tatt med portrettlinsen:

Så igjen, hvis du er interessert, så kan du finne all informasjonen du trenger i annonsen her, og hvis du lurer på noe så finner dere også kontaktinformasjonen min der! 🙂

5 kommentarer
    1. Kas innstillinger bruker du når du tar bilder med kameraet ditt og hva bruker du til å redigere med?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg