MITT 2017 – DEL 3/4

JULI

Processed with VSCO with hb2 preset
The Weekend konserten!!! Som jeg ikke husker særlig mye av, men det er kanskje likevel en av de gøyeste dagene i 2017. Perfekt mengde full, maaasse venner jeg er glad i, en sommerflørt, en brunfarge og et par mistede Ray Bans og øredobber. Huff, jaja, det var gøy!


Sommerfest med sotragjengen. Åå savner skikkelig å drikke og være med disse. Men høsten kom og mange flyttet. Jeg tror jeg visste der og da at det var en periode jeg kom til å savne, så jeg satt veldig pris på denne tiden.


Jeg klippet håret mitt kort! Jeg klippet det selv og satt i sjokk da jeg gjorde det. Femten minutter senere satt jeg i frisørstolen og fikset det opp, haha. Lite visste jeg at minst 5cm til også skulle av håret veldig snart. Såå glad i forandringer da. 


Sydentur med Solfrid på slep!!! Hihi, neida, Solfrid ble med pappa, Aaron og meg til Albir og jeg blir evig lattermild av å tenke på denne turen. Så mye kødd og fanteri Sol, Aaron og jeg finner på sammen. Hadde dere sett oss, hadde dere mest sannsynlig ringt til mentalhospitalet, men vi får i hvert fall latterkicks veldig jevnlig, og det var en veldig morsom og deilig sydentur!


Deiger meg utenfor leiligheten vi bodde i. Masse tidige minner fra dette stedet.


Jeg tok ny tattis!!! En søt solsikke på baksiden av armen. Solsikker er favorittblomsten min som mange sikkert har skjønt etter hvert…

AUGUST


Så klippet jeg håret enda kortere! Så kort hår har jeg faktisk aldri hatt, men shiiit jeg elsket det og elsker det fortsatt. Lite visste jeg her at jeg plutselig skulle få for meg å klippe pannelugg også, haha.


Hytteturer om sommeren! Det er få ting jeg elsker mer enn dette i løpet av et år. Hele familien på pappa sin side, tante sin overengasjerte hvite schæfer, grillmat, rett ved sjøen og ja… Tror aldri jeg er mer avslappet enn her ute faktisk.


Jeg testet kull-bleking for tennene. Det funket faktisk, men jeg er altfor dårlig på å bruke det. Såå mye gris, haha.


Jeg besøkte mormor i det vakre huset hennes i Spania. En liten ekstra solfylt ferie før høsten begynner i Norge.


De tre siste dagene var fylt med regn og matforgiftning. Ikke kos! Husker jeg leeeed på flyturen hjem ass. Tror jeg felte en tåre da jeg ventet på baggasjen min i Bergen, haha. Da ble jeg plukket opp av pappa så var det rett til legen.

SEPTEMBER


Jeg har aldri, og da mener jeg aldri… blitt så forelsket i en årstid som dette. Fy søren for et vakkert høstvær vi hadde i Bergen.


Kontrastene i naturen ser faen ikke ekte ut. All soppen. Det finnes ikke noe mer fargerikt enn naturen på denne tiden av året. Jeg er fortsatt amazed. 


Gleder meg allerede til neste høst. Det eneste som suger er at den er etterfulgt av kulde og mørke og fargeløshet. Sliiiter med å like vinteren as. Noe er selvfølgelig koselig, men høsten trollbinder meg.


Sååå klipper vi pannelugg vet du! Den klippet jeg faktisk helt selv, og har aldri lagt merke til at den har vært noe ujevn. Nå er den for lang til å brukes men lager noen brukbare side bangs. Innimellom skulle jeg ønske alt håret var like langt uten lugg, men noen frisyrer blir faktisk ekstra cute med dem. 
Gud, jeg lurer på hvor mange ganger jeg har brukt ordet “høydepunkt” i disse oppsummeringsinnleggene, men så kom jo september med Trondeimsturen da!  -hvor noen kompiser fra Sotra og jeg besøkte Malin og Lars. (Malin min barndomsvenn) i deres nye leilighet i Trondheim. Nydelig vær og innholdsrike dager med fantastisk selskap av kloke og morsomme sjeler. Såå tilfredsstillende.

Da var vi snart gjennom oppsummering av hele året. Bare de tre siste måneden igjen, som kommer i neste innlegg 🙂

1 kommentar
    1. Ser ut som at du har opplevd mye kult i 2017 *-* Jeg har en liten konkurranse på bloggen min, hvor man kan vinne en gratis header, hvis du er interessert! Alt man skal gjøre er å tipse om bra bloggere. Ha en fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg