HAR JEG OPPFYLT MINE NYTTÅRSFORTSETT I ÅR?

De siste årene har jeg laget meg noen nyttårsforsett som jeg har postet her på bloggen. I fjor på denne tiden var intet unntak. Så jeg tenkte nå vi skulle se om jeg hadde klart å oppfylle nyttårsforsettene mine for 2017! La oss gå gjennom dem 🙂

Trene regelmessig
Det har gått litt i perioder. I sommer var jeg ikke så flink til å trene, men nå de siste månedene i høst og vinter har jeg vært veldig regelmessig på trening vil jeg si. Det pleier i hvert fall ikke å gå mer enn to dager med fri før jeg er tilbake på treningssenteret igjen. Jeg gjør det sånn at jeg trener annenhver gang styrke og kondis. Det funker kjempebra for meg så langt, og jeg skal gjøre mitt beste å la det fortsette inn i det nye året. Det hadde vært deilig. 

Rense opp i vennegjengen
Ja shit, her har jeg faktisk lykkes… Mange av de vennene jeg gikk inn i 2017 med, har jeg ikke med meg ut. På godt og vondt. Jeg er egentlig alltid glad i folk jeg noensinne har vært glad i. Uansett hva negativt de har gjort med meg mentalt eller fysisk. Finnes ikke et menneske på denne planeten jeg ikke har tilgitt fra bunnen av hjertet mitt. Det gir meg sjelero sånn. Men når jeg tenker meg om, har livet blitt mye mindre komplisert på vennefronten nå mot slutten av året, og det var jo noe av det jeg hadde lyst til.

Image and video hosting by TinyPic

Lese minst 5 bøker
Oi, her har jeg overgått meg selv må jeg si. Jeg har lest i hvert fall over 10 bøker i år!

Bruke mer tid på bloggen
Nå husker jeg ikke helt hvor mye tid jeg brukte på bloggen i 2016, men jeg har i hvert fall ikke gjort det dårligere i 2017 vil jeg si. Jeg satser på at 2018 skal bli enda bedre!

Utvikle meg som person
Her tror jeg ikke jeg var helt klar over hva jeg hadde i vente når det kom til personutvikling. Jeg tror aldri jeg har sett en så stor endring i meg selv. Håper det fortsetter og fortsetter slik for alltid. Man blir aldri utlært i noe som helst. Verken i egenskaper eller personlighetsmessig tror jeg.

Bli flinkere på gitar
Jaa, det er klart det har blitt en del forbedringer her også. Spilte en del i sommer, og lærte meg mange nye triks. Det hender at jeg fortsatt sitter meg ned og spiller og synger litt innimellom. Men jeg burde gjøre det mye oftere. Det er så sykt deilig.

Spare minst 1000kr i måneden
Her har jeg også overgått meg selv! Langt over 1000kr har blitt spart i måneden, og sparekontoen begynner snart å bli klar for noen reiser i 2018 satser jeg på!


Har forresten også gått til anskaffelse av dette nydelige silke pysjamas-settet som jeg hadde på en ønskeliste for noen måneder siden. Det finner dere her!

Er mulig nyttårsforsettene mine har vært for enkel, for disse klarte jeg stort sett med glans vil jeg si. Men jeg kan ikke la være å bli litt stolt og fornøyd over meg selv faktisk. Målene skal jo være realistiske, ikke sant? Nyttårsforsett for 2018 kommer snart! Har dere klart å oppfylle noen fortsett dette året?

6 kommentarer
    1. Stilig å se at målene er nådd, selv husker jeg ikke hva jeg satte for mål i fjor, men ble inspirert nå så skal skrive ned målene for i år. Takk for motivasjonen! 🙂

    2. Hei! Hva med å legge ut en video av at du spiller gitar og synger?
      Jeg lurer også på hvilke bøker du leste i 2017 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg